Kuka näkyy Jälleenmyyjähaussa?

Jälleenmyyjähaun kautta kuluttajat voivat etsiä lähintä aktiivista hoitolaa postinumeron tai paikkakunnan avulla. Jälleenmyyjähakuun nousevat kaikki sertifioidut, kadulle näkyvät hoitolat, jotka ovat täydentäneet varastoaan viimeisen kuuden (6) kuukauden aikana. Mikäli hoitolasi ei näy Jälleenmyyjähaussa, se saattaa johtua näistä syistä:

  1. Et ole tehnyt yli 70 euron arvoista tilausta tietystä kategoriasta (esim. Shellac™) viimeisten kuuden kuukauden aikana. Tämän vuoksi emme voi olla varmoja, että hoitolasi on kategoriassaan yhä aktiivinen, emmekä halua lähettää kuluttajia luoksesi sillä riskillä, että he pettyisivät.
  2. Hoitolaasi ei ole järjestelmässämme merkitty kadulle näkyväksi, jolloin huolenamme on, että asiakkaat eivät löydä luoksesi. Tämä voi johtua esimerkiksi siitä, että hoitola sijaitsee kotiosoitteessa, eikä ulkona ole näkyvää kylttiä.
  3. Sinulla on erääntyneitä laskuja tai tilisi on muusta syystä suljettu.

 
Miten pian tietoni näkyvät Jälleenmyyjähaussa?
Jälleenmyyjähaku päivittyy automaattisesti kerran kuussa yllä esitettyjen periaatteiden mukaisesti. Mikäli olet uusi asiakas, tietojesi pitäisi näkyä Jälleenmyyjähaussa ensimmäisen laskun maksamista seuraavan kuukauden alussa.

Tietoni eivät näy Jälleenmyyjähaussa, mitä teen?
Mikäli yllä esitetyt kohdat tarkistettuasi olet sitä mieltä, että kyseessä on virhe, otathan yhteyttä meihin. Huomioithan, että tiedot päivittyvät automaattisesti, emmekä voi tehdä niihin muutoksia käsin. Tarkistamme kuitenkin mielellämme, että tietosi on merkitty meille oikein.

Tietoni näkyvät Jälleenmyyjähaussa, mutta niissä on virheitä. Mitä teen?

Mikäli haluat lisätä tai muuttaa esimerkiksi aukioloaikoja, puhelinnumeroa, verkkosivustoa tai käyntiosoitetta, kirjaudu sisään verkkokaupan asiakaspalveluun. Täällä voit ylläpitää ja päivittää Jälleenmyyjähaussa näkyviä tietoja. Huomioithan, että asiakaspalvelussa tehdyt päivitykset näkyvät ainoastaan Jälleenmyyjähaussa, eivätkä vaikuta asiakasrekisterimme sisältämiin tietoihin. Päivitäthän muuttuneet yhteystiedot aina kirjallisesti osoitteeseen info@icgroup.fi.

Mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.